PAPARA İLE HAFTADA 40 TL KAZANMA 24.05.2018

PAPARA İLE HAFTADA 40 TL KAZANMA

İlk Öncelikle Papara Nedir Ne İşe Yarar Onu Öğrenelim:
Papara kısaca nedir?

Papara dijital bir cüzdan olarak düşünsek de diğer alternatife göre birçok avantajlı yönü bulunmakta. Bununla birlikte dijital ortamda para transferi vb. konularda bizlere eski alternatife göre büyük bir desteği sağlayabilir.

Papara nasıl kullanılır?

papara.com adresinde hızlı bir şekilde hesap açarak kullanım için ilk adımı tamamlaşmış oluyoruz. Daha sonrasında hesap onaylama işlemlerini tamamlamanın ardından hizmetin kart modeline sahip olmak için banka hesabından veya ATM’den minimum 10TL aktarma yapıyoruz. En önemli adım olarak ” Papara Card” bölümüne girerek başvuru işlemlerini başlatıyoruz. Adres bilgilerini girerek ilerleyen işlemleri onaylıyoruz. Daha sornasında kartınız elinize ulaşacaktır.


Gelelim Para Kazanma Yoluna:

Arkadaşını Davet Et Kazan Kapmanyası Var

Eskiden Bir Hesapta Max 5 Kişi Davet Edebiliyordun Yani 25 TL Bonus Kazanabiliyordun.

Yeni Gelen Güncelleme İle Artık O YokKampanya Koşulları

1) Alıcı Papara'ya üye olup cep telefonu numarasını tanımladığında 5TL ödüle hak kazanırsınız.

2) Alıcının Türkiye'de kayıtlı bir cep telefonu hattı ile üye olması gerekir.

3) 30 gün içerisinde en fazla 2 kişiyi davet edebilirsiniz.

4) Ödül kazanmak için en az 20 TL göndermelisiniz.

5) Papara, bildirimde bulunmaksızın kampanyayı iptal edebilir, kampanya koşullarını değiştirebilir.

6) Kampanyaya katılan herkes kampanya koşullarını kabul etmiş sayılır.

7) Katılım koşullarını internet sitesinden takip etmek kullanıcının sorumluluğundadır.Yani 1 Hesaptan Max 10 TL Kazanbilirsin Ama Ben 

Davet Ettiğim Hesapları Not Aldım Sonra Whatsapp'tan Onlara Gelen Kodu Atmalarını Söyledim Sonra İse Davet Ettiğim Kişinin Hesabına 20 TL Gönderdim Davet Ettiğim Hesaptan Başka Hesabı Davet Ettip Oradan Para Kazanıp Yeniden Kendi Hesabıma Gönderdim Yani 10 TL Kar Etmiş Oldum .
www.papara.com
Share on Google Plus

About sefa akcihan

Merhaba Sizlere Ücretsiz İndirmeler Sunmaktayız Program MP3 Video Temalar Ve Fazlası
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder