Cepiletişim.com Samsung Galaxy A8 İnceleme


Merhaba ben sefa bugün cep iletişim.com sitesinden aldığım replika galaxy a8 incelemesini yapıcağım.

    Öncelikle basit hırdavatlarıyla başlamak istiyorum Şarj Aleti,Kulaklık,garanti belgesi gibi
       Kulaklığımızın markası şeyyy ııım Headset[Anlamı Kulaklık] Evet çok ilginç değilmi bende şaşırdım iyiki türkçe yazmamışlar, Şarj Aletimiz DIARON bilmiyorum daha önce duymadım.

Evvet Efendim Şimdi Geçelim En Önemli Kısma Telefonun ta kendisine Telefonumuz 347 tlye geçti elime,

Tek Tek Özelliklerinden bahsedelim yada şey yapalım ya siteden karşılaştırma yapalım yazdıkları ile

SAMSUNG GALAXY,A8 2016,ANDROİD,5.0.1,WİFİ,4G,16 MP 2 GB RAM 4 ÇEKİRDEK Yazmışlar 

TELEFONUMUZ ANDROİD 6.0.1 SÜRÜME SAHİP WİFİ VAR 4G BİLMİYORUM DAHA DENEMEDİM 16 MP KAMERA DEMİŞLER EN FAZLA 4 ARKA ÖNDE 2 FİLANDIR HERHALDE 2 GB RAMMİŞ KATTİYEN YALAN 1 GB ANCAK 4 ÇEKİRDEKMİŞ EVET İÇİNİ AÇALIM KESİN İÇİNE 4 ÇEKİRDEK KOYMUŞLARDIK ANCAK GERÇEK ÇEKİRDEK ALIR ÇİTLERSİNİZ YADA ARKADAŞLARINIZA GÖSTERİP HAVA ATIN BU ÇEKİRDEKLER TAAA ÇİNDEN GELDİ DİYE :) 


   ANCAK TELEFONUN ORJİNAL FİYATI 1700 YADA 1600 TL CİVARI ARADA 1250 TL FARK VAR GÜZEL TELEFONUN İKİNCİSİNİ ALIRMISINIZ DESENİZ EVET 2 3 4 DEFA GENE ALIRIM.FİYATINA GÖRE TELEFON GAYET İYİ VE GÜZEL BANA SORARSANIZ 347 TLNİZ VARSA EVET TELEFONU ALABİLİRSİNİZ TELEFONUN İÇ VE DIŞ GÖRÜNÜMÜ ORJİNALİ İLE BİREBİR HATTA ORJİNAL DİYE KANDIRDIĞIM 2-3 KİŞİ OLDU TELEFONU ELLERİNE ALIP BAKTILAR İNANDILAR :) NEYSE BİRAZ RESİM ATALIM

RESİMLERİ 1 SAAT SONRA ATACAĞIM ŞUAN ACİL İŞİM VAR YAZIYI YAZIP ÇIKACAĞIM
Share on Google Plus

About sefa akcihan

Merhaba Sizlere Ücretsiz İndirmeler Sunmaktayız Program MP3 Video Temalar Ve Fazlası
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder